fint som snus

idag har det varit skola hela dagen. vi var på besök på en fritidsgård. verkar vara så kul att jobba som fritidledare. jag önskar att jag kommer jobba med ungdomar efter utbildningen :) kan ju alltid hoppas att det går bättre att få jobb då, eftersom man har utbildningen i "ryggsäcken".
slutade halv3 och fick vänta på taxin i drygt 40min. för vi slutade tidigare. men när jag kom hem la jag mig direkt i soffan och ringde ett samtal till min simtränare, simträningen börjar nästa helg. men jag känner att jag inte kommer hinna simma och plugga samtidigt.. för jag kommer sluta så sent på eftermiddagen. som det ser ut nu iaf. så jag tog beslutet att jag slutar med simningen. men jag hoppas att jag kommer simma nån gång i höst/vinter ändå.. antingen om det är i Deje som jag har varit medlem i eller om jag simmar på egen hand. för det är riktigt skönt att få simma och "leva som fisken i vattnet". haha! så skönt. sen senare vid halv7 gick jag och sandra till SATS och tränade. sjukt underbart när man kan känna att man har tränat magen. jag känner också att jag kan ta lite mer vikter än vad jag gjorde innan sommaren faktiskt. hur awesome är inte de då? haha fint som snus ;)
nä, nu ska jag fan sova. men imorgon är det äntligen helg igen. kommer bli en lugn helg skönt!
Sandra,Moa och jag hemma hos Glenn och spänner oss i början utav sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0