håller tummarna

Jahapp nu var det söndag åter igen. imorgon börjar en ny vecka och för mig börjar skolan igen. känns lite sisådär. fast jag vill så gärna ha nånting och göra, det som oroar mig är att plugga igen. för jag har dyslexi och svårt arbetsminne.. kursen är 2årig.. så det kommer bli lite tungt! men det som känns bra är att jag har hade ett möte med två av lärare jag kommer ha med att göra, pratade om vad jag behöver hjälp med osv. ingenting verkar omöjligt.. den hjälp jag kommer få har jag inte ens fått när jag gick i lågstadiet. jag är så tacksam och glad att jag äntligen kan få lite ordning på hur jag ska kunna plugga på egen hand. håller tummarna att det ska gå bra. :)
jag kommer säkert skriva längre fram över hur det kommer gå. Nu är jag riktigt trött faktiskt så jag ska lägga mig..
bye



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0