nervös

idag var det första dagen i skolan på Kristinehamns folkhögskola. det var riktigt kul. vi gjorde massa "lära-känna-övningar" med den nya klassen + tvåorna. nervös ja! men det gick att bra ändå.. under den här veckan kommer det mest vara såna övningar. men första lektionen ska vi ha på fredag. iiiih! hjälp.. eller ja så farligt är de väl inte men ja... jag funderar ju så jävla mycket bläää haha!
Känner mig så negg hela tiden nu.. det känns as bra men kursen. men just att plugga... jag vet hur mycket energi jag lägger ner mig och bla bla blaaaaa... jag vet att det kommer gå bra. mm aja lite jobbigt nu bara + att det kommer gå åt så extremt mycket pengar när jag kommer åka färdtjänst varje dag. 200 spänn om dagen... 1000 i veckan.... 4000 i måååånaden.... herrre! jag hoppas det löser sig med att jag får nått bidrag.. men då har jag min älskade mamma som säger till mig när jag är lessen över något "det blir att väl" (på bredaste värmlskan ni kan tänka er:) go mamma!
nä nu måste jag sova för taxin kommer 7.30 imorgon :O

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0