skön kväll

hejsan!
nu var helgen slut IGEN... suck! det går för fort.. men jag har iallafall haft en kanon helg! Igår framför allt var det sjukt kul. Jag följde med min vän Lojsan till Arvika. Det var kalas hos hennes faster. Lojsans bror och deras farmors gubbe fyllde år så vi firade dom. Vi hade tur med vädret också.. skönt! så det blev massa mat och god dryck! mums! mätt i magen blev jag kan jag lova. nam nam! Vi satt ute tills klockan blev 00.05. om man ska va exakt! haha. ca. 00.15 öppnade dansgolvet.. ALLA dansade! Så jävla härligt och roligt. vi dansade i några timmar. efter allt dansande tog vi ett kvällsdopp i bubbelpoolen!! LÖVELY! jätte skön kväll.
bilder kommer upp inom kort ;) lägger upp lite låtar som vi lyssnade på:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0