en gång men inge mer

Hello!
nu är det en vecka sen jag och några brudar åkte upp till höljes.. Yes, vi kom allt iväg fast det var ostabilt väder... och då menar jag ostabilt väder! på www.yr.no så vissade de att det skulle va lite regn på fredagen och sen helt okej väder på lördagen. så vi tog beslutet att vi åker upp iaf... lite regn på fredagen? jo tjenare! det bara vräkte ner regn. vi kunde knappt lyssna på musiken vi hade i husvagnen. men nu efteråt så skrattar vi åt allt.. men jag lovar det var inte kul när man var där! fyfan.. men vad skulle vi göra? när vi väl var där upp högt uppe i värmlands skogar? det var ju bara och ta det med ro och göra det bästa av situationen :) jag saknar faktiskt höljes och vill tillbaka igen! men får gärna vara bättre väder.. om det blir dåligt väder nästa år, åker jag inte dit tyvärr! nu har jag varit med om de en gång, INTE igen! man kunde ju för fan ro i en båt tillslut där vi satt :D hahaha!
lite bilder från resan kommer nedanför: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0