glad över de man har

visst att man kan "klaga" över sina bekymmer som man har till och från eller om jag ska se det från min sida- jag var med om en bilolycka. jag sitter nu i rullstol och är helförlamad i benen. livet svänger upp och ner hela tiden. det är för jävligt vissa dagar.. MEN livet går vidare nästa dag för de + att jag har mina vänner och min familj. tänk dom som inte har någon att vända sig till.. släktig eller en nära vän.. efter det mamma berätta idag känner jag att man ska vara verkligen glad över det man har.. och var rädd om de! glad att man har tak över huvet till och med..

Kommentarer
Postat av: virre

hej

ja undrar lite :)



1. har du sånt hår ? eller lockar du de varje dag ? :D

2. är de din riktiga hårfärg ? :D



hoppas du svarar i bloggen :))

2011-06-26 @ 22:00:42
Postat av: Anonym

Hej!

Jag lockar det med trippeltång och jag färgar håret ;)

2011-06-27 @ 15:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0