what to do?

hallå hej!
ny vecka börjar idag... tråkigt väder börjas det med också och jag har inte gjort ett skit idag. MEN det har varit skönt! Pappa har sagt att de ska bli fint väder imorgon! får hoppas bara att han talar sanning hehe!
kul att jag får sitta hemma och rulla tummarna när jag inte kunde åka till Karlskoga på praktik. för att fädtjänst krånglar så inni helvete... FAN! 2 veckors praktik... BYE!
och jag får se om jag kan gå den där utbildningen jag har sökt till hösten som är i Kristinehamn.. färdtjänst krånglar där också.. jag vet inte riktigt vart ska vända mig.. för att skaffa bidrag? arbetsförmedlingen hjälper ju inte till med de heller.. what to do? what to do? well well....
igår var jag till Grums och hälsade på Sara och Rickard. Sara fyllde hela 21år. grattis gumman! så jag var där en stund. vi leta fram massa gamla bilder på datorn. det var bilder som var från 2007. 17år var vi då! SHIT.. haha riktigt kul!
HEJ 17ÅR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0